21.1.18

RPEL Perhebat

Tahun 2017 PERHEBAT melalui Kementerian Pertahanan dan Kementerian Sumber Manusia telah setuju untuk benarkan PERHEBAT uruskan LPKT pelbagai bidang khas untuk veteren. 

SKM 4 [sijil kemahiran Msia tahap 4] atau di sebut DKM [diploma...]

Projek ini khas untuk B40, termasuk veteren tentera dan bakal veteren iaitu yg sedang berkhidmat. Ramai yg bersungguh sungguh dan ramai juga yg mati-matian tolak tawaran ini. Tuan2... benda ini free. Bukan nak kena bayar. 

DKM ni pun mudah bagi yg betul2 nak. Tuan cuma perlu buat karangan 15 muka surat yg mana saya akan ajar dari mula hingga selesai. Yg berpengkalan di IPOH atau Taiping, nak jumpa tiap minggu pun tiada masalah. Sg buloh pun.. Kalau selain itu, saya mohon terus menerus selama 3 hari. Jika bersungguh2, انشاءالله karangan 15 muka surat itu boleh kita siapkan bersama. SYARAT mesti ada komputer dan tahu guna. Nk bawak anak tolong taip pun tak pa.

terkini ada juga yg perlu hadir progrem ini sbb nk penuhi syarat ke Maktab Turus. kumpulan ini saya akan buat tuition khas...

Kalau rasa yakin boleh buat mcm Kpl Kpl di Lahad Datu atau PTT Kanan di perhebat klik sini. mereka semua sudah lulus.


AMARAN.  Progrem ini terbuka kepada 'yg mahu' sahaja. Yg tahu...kalau orang lain boleh buat, aku juga boleh buat. Pra syarat menyertai progrem ini; [1] ada kemahuan yg berterusan [2] rajin bertanya kepada saya [3] jangan give up [4] ada komputer atau ada jalan untuk pinjam komputer atau ada jalan untuk guna komputer pejabat [5] tahu guna komputer atau ada orang/kawan/anak/isteri yg tahu guna komputer [6] ada internet. paling tidak pun tahu guna kemudahan wifi di mana-mana [7] mahu belajar guna komputer


Sila klik UJIAN AMALI  untuk maklumat lanjut.

Sila klik untuk MAKLUMAT LANJUT

Maklumat terkini: Sila Klik

KESIMPULAN
Orang lain boleh buat, InsyaAllah Tuan juga boleh buat. Janji Tuan mahu!

Berminat? Sila wassap saya 019 275 0075